1א A (א) כל היד המרבה לבדוק בנשים משבחת ובאנשים תקצץ B החרשת והשוטה והסומא ושנטרפה דעתה אם יש להן פקחות מתקינות אותן והן אוכלות בתרומה | 1ב דרך בנות ישראל משמשות בשני עדים אחד לו ואחד לה הצנועות מתקינות להן שלישי להתקין את הבית | 1ג A (ב) נמצא על שלו טמאין וחיבין קרבן נמצא על שלה אותיוס טמאין וחיבין קרבן נמצא על שלה לאחר זמן טמאים מספק ופטורים מן הקרבן B (ג) איזהו אחר זמן כדי שתרד מן המטה ותדיח פניה ואחר כך מטמאה מעת לעת ואינה מטמאה את בועלה רבי עקיבא אומר אף מטמאה את בועלה ומודים חכמים לרבי עקיבא ברואה כתם שמטמאה את בועלה |
2א A (ד) כל הנשים בחזקת טהרה לבעליהן B הבאין מן הדרך נשיהן להן בחזקת טהרה | 2ב A בית שמאי אומרים צריכה שני עדים על כל תשמיש ותשמיש או תשמש לאור הנר בית הלל אומרים דיה בשני עדים כל הלילה B (ה) משל משלו חכמים באשה החדר והפרוזדור והעליה דם החדר טמא נמצא בפרוזדור ספקו טמא לפי שחזקתו מן המקור | 2ג A (ו) חמשה דמים טמאים באשה האדם והשחור וכקרן כרכום וכמימי אדמה וכמזוג בית שמאי אומרים אף כמימי תלתלן וכמימי בשר צלי ובית הלל מטהרין הירק עקביא בן מהללאל מטמא וחכמים מטהרים אמר רבי מאיר אם אינו מטמא משום כתם מטמא משום משקה רבי יוסי אומר לא כך ולא כך B (ז) איזהו האדם כדם המכה השחור כחרת עמק מכן טמא דהה מכן טהור וכקרן כרכום כברור שבו וכמימי אדמה מבקעת בית הכרם ומציף מים וכמזוג שני חלקים מים ואחד יין מן היין השרוני |