1א A (א) השלחן והדלפקי שנפחתו או שחפן בשיש ושיר בהם מקום הנחת הכוסות טמאים רבי יהודה אומר מקום הנחת חתיכות B (ב) השלחן שנטלה אחת מרגליו טהור נטלה שניה טהור נטלה השלישית טמא כשיחשב עליו רבי יוסי אומר אינו צריך מחשבה וכן הדלפקי C (ג) ספסל שנטל אחד מראשיו טהור נטל השני טהור אם יש בו גבה טפח טמא D שרפרף שנטל אחד מראשיו טמא וכן הכסא שלפני קתדרא | 1ב A (ד) כסא שלכלה שנטלו חפויו בית שמאי מטמאין ובית הלל מטהרין שמאי אומר אף מלבן שלכסא טמא B כסא שקבעו בערבה בית שמאי מטמאין ובית הלל מטהרין שמאי אומר אף העשוי בה | 1ג A (ה) כסא שלא היו חפויו יוצאין ונטלו טמא שכן דרכו להיות מטהו על צדו ויושב עליו B (ו) כסא שנטל חפויו האמצעי והחיצונים קימים טמא נטלו החיצונים והאמצעי קים טמא רבי שמעון אומר אם היה רחב טפח C (ז) כסא שנטלו שנים מחפויו זה בצד זה רבי עקיבא מטמא וחכמים מטהרין אמר רבי יהודה אף כסא שלכלה שנטלו חפויו ונשתיר בו בית קבלה טהור מפני שבטל העקר ובטלה הטפלה D (ח) שדה שנטל העליון טמאה מפני התחתון נטל התחתון טמאה מפני העליון נטל העליון והתחתון רבי יהודה מטמא מפני הדפין וחכמים מטהרין |
2א A ישיבת הסתת טמא מדרס B (ט) כפת שסרקו וכרכמו ועשאו פנים רבי עקיבא מטמא וחכמים מטהרין עד שיחק בו C הסל והכלכלה שמלאן תבן או מוכין התקינן לישיבה טהורין סרגן בגמי או במשיחה טמאין | 2ב A (י) האסלה טמאה מדרס וטמא מת פרשה העור טמא מדרס והברזל טמא טמא מת B הטרסקל שחפויו שלעור טמא מדרס וטמא מת פרש העור טמא מדרס והטרסקל טהור מכלום | 2ג A ספסלין שבמרחץ ושתי רגליו שלעץ טמא אחת שלעץ ואחת שלאבן טהור B הנסרין שבמרחץ ששגמן רבי עקיבא מטמא וחכמים מטהרין שאינם עשוין אלא שיהיו המים מהלכין תחתיהן C קנקילין שיש בה בית קבלת כסות טמאה והעשויה ככורת טהורה |