1א A (א) חמר בקדש מבתרומה שמטבילין כלים בתוך כלים לתרומה אבל לא לקדש B אחורים ותוך ובית הצביטה בתרומה אבל לא בקדש C הנושא את המדרס נושא את התרומה אבל לא את הקדש D בגדי אוכלי תרומה מדרס לקדש | 1ב A לא כמדת הקדש מדת התרומה שבקדש מתיר ומנגב ומטביל ואחר כך קושר ובתרומה קושר ואחר כך מטביל B (ב) כלים הנגמרין בטהרה צריכין טבילה לקדש אבל לא לתרומה C הכלי מצרף מה שבתוכו לקדש אבל לא לתרומה D הרביעי בקדש פסול והשלישי בתרומה | 1ג A ובתרומה אם נטמאת אחת מידיו חברתה טהורה ובקדש מטביל שתיהן שהיד מטמא את חברתה בקדש אבל לא בתרומה B (ג)אוכלין אכלים נגובין בידים מסאבות בתרומה אבל לא בקדש C האונן ומחסר כפורים צריכין טבילה לקדש אבל לא לתרומה |
2א A (ד) חמר בתרומה שביהודה נאמנים על טהרת יין ושמן כל ימות השנה ובשעת הגתות והבדים אף על התרומה עברו הגתות והבדים והביאו לו חבית שליין שלתרומה לא יקבלנה ממנו אבל מניחה לגת הבאה ואם אמר לו הפרשתי לתוכה רביעית קדש נאמן B כדי יין וכדי שמן המדמעות נאמנין עליהם בשעת הגתות והבדים וקדם לגתות שבעים יום | 2ב A (ה) מן המודיעית ולפנים נאמנין על כלי חרס מן המודיעית ולחוץ אין נאמנים כיצד הקדר שהוא מוכר הקדרות נכנס לפנים מן המודיעית הוא הקדר והן הקדרות והן הלוקחים נאמן יצא אינו נאמן B (ו) הגבאין שנכנסו לתוך הבית וכן הגנבים שהחזירו את הכלים נאמנין לומר לא נגענו | 2ג A ובירושלים נאמנין על הקדש ובשעת הרגל אף על התרומה B (ז) הפותח את חביתו ומתחיל בעיסתו על גב הרגל רבי יהודה אומר יגמר וחכמים אומרים לא יגמר |
3א משעבר הרגל היו מעבירין על טהרת העזרה עבר הרגל ביום ששי לא היו מעבירין מפני כבוד השבת רבי יהודה אומר אף לא ביום חמישי שאין הכהנים פנויין | 3ב (ח) כיצד מעבירין על טהרת העזרה מטבילין את הכלים שהיו במקדש ואומרין להם הזהרו שלא תגעו בשלחן (ובמנורה) ותטמאוהו | 3ג A כל הכלים שהיו במקדש יש להם שניים ושלישים שאם נטמאו הראשונים יביאו השניים תחתיהן B כל הכלים שהיו במקדש טעונין טבילה חוץ ממזבח הזהב ומזבח הנחשת מפני שהן כקרקע דברי רבי אליעזר וחכמים אומרים מפני שהן מצפין |