1א A (א) חטאת העוף מועלין בה משהקדשה נמלקה הכשרה להפסל בטבול יום ומחסר כפורים ובלינה הזה דמה חיבין עליה משום פגול נותר וטמא ואין בה מעילה B (ב) עולת העוף מועלין בה משהקדשה נמלקה הכשרה להפסל בטבול יום ובמחסר כפורים ובלינה מצה דמה חיבין עליה משום פגול נותר וטמא ומועלין בה עד שתצא לבית הדשן | 1ב A (ג) פרים הנשרפין ושעירים הנשרפין מועלין בהן משהקדשו נשחטו הכשרו להפסל בטבול יום ובמחסר כפורים ובלינה הזה דמן חיבין עליהן משום פגול נותר וטמא ומועלין בהן בבית הדשן עד שיתך הבשר B (ד) העולה מועלין בה משהקדשה נשחטה הכשרה להפסל בטבול יום ובמחסר כפורים ובלינה נזרק דמה חיבין עליה משום פגול נותר וטמא ואין מועלין בעורה אבל מועלין בבשר עד שיצא לבית הדשן C (ה) חטאת ואשם וזבחי שלמי צבור מועלין בהן משהקדשו נשחטו הכשרו להפסל בטבול יום ובמחסר כפורים ובלינה נזרק דמן חיבין עליהם משום פגול נותר וטמא אין מועלין בבשר אבל מועלין באמורים עד שיצאו לבית הדשן |
2א A (ו) שתי הלחם מועלין בהן משהקדשו קרמו בתנור הכשרו להפסל בטבול יום ובמחסר כפורים ולשחוט עליהם את הזבח נזרק דמן שלכבשים חיבין עליהן משום פגול נותר וטמא ואין בהן מעילה B (ז) לחם הפנים מועלין בו משהקדש קרם בתנור הכשר להפסל בטבול יום ובמחסר כפורים ולהסדר על גבי השלחן קרבו הבזכין חיבין עליו משום פגול נותר וטמא ואין בו מעילה | 2ב A (ח) המנחות מועלים בהן משהקדשו קדשו בכלי הכשרו לפסל בטבול יום ובמחסר כפורים ובלינה קרב הקמץ חיבין עליהן משום פגול נותר וטמא ואין מועלין בשירים אבל מועלים בקמץ עד שיצא לבית הדשן B (ט) הקמץ והלבונה והקטרת ומנחות כהנים ומנחת כהן משיח ומנחת נסכין מועלין בהן משהקדשו קדשו בכלי הכשרו לפסל בטבול יום ובמחסר כפורים ובלינה וחיבין עליהן משום נותר ומשום טמא ופגול אין בהן C זה הכלל כל שיש לו מתירין אין חיבין עליו משום פגול נותר וטמא עד שיקרבו מתיריו וכל שאין לו מתירין כיון שקדש בכלי חיבין עליו משום נותר ומשום טמא ופגול אין בו |